Ondersteuning

Veelgestelde vragen / Software

Hoeveel accounts kan ik aanmaken?

Dit hangt af van de licentie die is afgenomen. Kijk bij ons licentieoverzicht hoeveel accounts er onder uw contract vallen.

Op onze software zit geen limiet op het aantal gebruikers.

Weet u niet hoeveel accounts u mag aanmaken? Neem contact op met: +31 (0)10 458 7148

Kan ik informatie in mijn eigen huisstijl tonen?

Alle informatie wordt getoond op basis van templates. Deze templates zijn allemaal aan te passen aan uw eigen huisstijl.

Ook onze software kan op bepaalde punten aangepast worden, met uw eigen logo en kleurgebruik.

Welke browsers ondersteunt MEDI SIGN?

Onze narrowcasting software werkt samen met alle gangbare browsers. Wij adviseren om regelmatig uw browser te updaten vanuit beveiligingsoogpunt, maar ook om de nieuwste features te kunnen gebruiken.

Is er een limiet aan aantal schermen?

Onze software is schaalbaar voor kleine en grote organisaties. En er zit dus geen limiet op het aantal schermen waar onze software mee over weg kan.

Kan ik aansluiten op single sign on?

Wij kunnen op elk gewenste manier overweg met gebruikersautorisatie. Standaard kunt u gebruik maken van het ingebouwde autorisatiemechanisme van onze software, maar wij kunnen ook aansluiten op de gangbare manier van uw bedrijf.

Kan ik informatie uit andere applicaties ontsluiten?

Dat kan. De manier van ontsluiten hangt af van hoe de andere applicatie overweg kan met informatie uitwisseling. Op onze productpagina bij plugins ziet u een overzicht van enkele applicaties waar wij informatie uit kunnen halen.  

Benieuwd naar wat er voor u mogelijk is? Neem contact op met +31 (0)10 800 9444

Is er ondersteuning?

Wanneer u onze software aanschaft geven wij een training. Dit kan bij ons op kantoor of op locatie.
Mocht u onverhoopt toch nog vragen hebben dan is 
onze supportafdeling 24 uur per dag bereikbaar. 

Hoe kan ik contact opnemen met bij vragen?

Dat kan telefonisch: +31 (0)10 800 9444 of stuur een mail naar: support@prisma-it.com. Onze supportafdeling is 24 uur per dag bereikbaar.

Veelgestelde vragen / Hardware

Wordt hardware meegeleverd?

Wij kunnen in samenwerking met onze partners u volledig ontzorgen met ons 'display as a service' concept. Wij regelen de hardware, de monteurs en ook de nazorg. Mocht er onverhoopt een scherm kapot gaan, dan vervangen wij deze direct (kosteloos).

Kan ik mijn eigen hardware gebruiken?

Onze software kan met heel veel hardware over weg. Mocht u graag uw eigen hardware willen gebruiken neem dan contact op met: +31 (0)10 458 7148

Heb ik een player nodig?

In de meeste situaties is er geen aparte player nodig. Zo lang u scherm een internetverbinding kan maken regelt onze software de rest. Voor specifieke situaties
kan een player wel noodzakelijk zijn. Denk bijvoorbeeld aan treinen die onderweg zijn waar internet niet altijd beschikbaar is. 

Heb ik een internetverbinding nodig?

Ja. Onze software werkt op basis van een internetverbinding.

Mocht de internetverbinding bij uw scherm wegvallen dan blijven de uitzendingen gewoon afspelen.

Welke schermformaten worden ondersteund?

Onze software ondersteund alle formaten schermen. Van verticaal tot horizontaal, van klein tot groot.  

Veelgestelde vragen / Sales

Wat is 'Display as a Service'?

Met ons 'display as a service' concept ontzorgen wij u volledig. Wij regelen de hardware, de monteurs en ook de nazorg. Mocht er onverhoopt een scherm kapot gaan, dan vervangen wij deze direct kosteloos.

Hoeveel kost een licentie?

Op onze prijzen pagina vindt u een overzicht van ons aanbod. Mocht u vragen hebben neem dan rechtsreeks contact op met onze sales afdeling.

Wat valt er onder de garantie?

Onder de garantie vallen onder meer beheer van de software in de vorm van updates, maken van backups, beveiliging van de applicatie en de data. Een gegarandeerde uptime. Voor een gedetailleerd overzicht neem contact op met +31 (0)10 458 7148

Is er een gratis proefperiode?

We laten u graag kennis maken met onze software voor dat u besluit een contract af te sluiten. Dit kan middels een persoonlijke en vrijblijvende demo op locatie. Daarnaast kunt u gebruik maken van de gratis 14 dagen proefperiode.

Hoe kan ik contact opnemen met sales?

Dat kan telefonisch: +31 (0)10 458 7148 of stuur een mail naar: sales@prisma-it.com.