
Case: Martini ziekenhuis
Het Martini Ziekenhuis is een topklinisch opleidingsziekenhuis dat zich onderscheidt met een breed aanbod excellente medisch-specialistische zorg. Met meer dan 340.000 bezoeken per jaar gaan ze samen met haar partners voor de beste zorg.
Verhoogt patienttevredenheid. Met een gemiddeld score van een 8,4
Verkort wachttijd aan de balies met 34%. Hierdoor houden medewerkers meer tijd over.
78% meer bewustwording bij bezoekers dankzij actuele campagnes over gezondheid

-
1
Vraag
Prisma-IT is gevraagd om een compleet voorstel aan te bieden voor het leveren, implementeren en onderhouden van een narrowcasting oplossing die voor alle bezoekers en medewerkers op een persoonlijke en eenvoudige wijze ondersteuning biedt in de gastvrijheid van het ziekenhuis.
-
2
Oplossing
MEDI SIGN van Prisma-IT, onderscheidt zich op het gebied van narrowcasting door haar complete aanbod voor de Nederlandse gezondheidszorg. Onze software heeft een aantal specifieke functionaliteiten die alleen voor deze markt ontwikkeld zijn zoals de koppeling met diverse zorgapplicaties en een artsen uitloopmodule. Met onze MEDI SIGN software zijn wij de grootste aanbieder van narrowcasting in de zorg sector voor ziekenhuizen, zorggroepen, apotheken, sportmedische centra, fysiotherapeuten, huisartsen en tandartsen.
-
3
Resultaat
Met behulp van onze specifieke zorg sector oplossing haalt het Martini ziekenhuis maximaal rendement uit ons product. Resultaat bezoekers aan het ziekenhuis geven een waardering van 8,4 ten aanzien van gastvrijheid.
Hoe gebruiken ze het?
Welke voordelen levert dit op?
Verhoogt tevredenheid
Met een gemiddelde beoordeling van 8,4 van de patiënten scoort het Martini ziekenhuis hoog op patiënten- tevredenheid.
Verkort wachttijd aan de balies
Dankzij de geïntegreerde uitloopmodule en een slim opvolg systeem houden medewerkers meer tijd over voor andere werkzaamheden.
Stimuleert bewustwording
Met actuele campagnes over gezondheid en preventie help je patiënten bewuster te leven en voorkom je onnodig bezoek.
Patiënten minder gestrest
Door het voorstellen van het aanwezig personeel, het managen van de wachttijd komen patiënten minder gestrest bij de arts.