background

Case: WTC Den Haag

WTC Den Haag maakt deel uit van de World Trade Centers Association; Het platform met 320 WTC locaties wereldwijd dat internationale handel bevordert en toegang biedt tot een internationaal netwerk met like-minded professionals en ondernemers.

Stimuleert verhuur kantoor- ruimten. Met een bezettingsgraad van boven 95%

Beleving bezoekers bij evenementen met 58% gestegen, dankzij inzet schermen.

Energiebesparing van het WTC wordt live getoond en helpt bij bewustwording bezoekers.

Image
  1. 1

    Vraag

    WTC heeft de ambitie om in Den Haag de “the place to be” te zijn voor het (inter) nationaal zakendoen. WTC heeft Prisma IT gevraagd om voor haar locaties een compleet voorstel te doen voor het leveren, implementeren en onderhouden van een narrowcasting oplossing die voor alle bezoekers en huurders op een persoonlijke wijze een unieke beleving creëert in en om het WTC.

  2. 2

    Oplossing

    Onze DXP software heeft geïntegreerde modules wat als groot voordeel heeft dat je vanuit één enkel platform al je (publieke) communicatie in een gebouw kunt regelen. Zo kan je niet alleen informatie over de routes op een slimme manier weergeven maar diverse andere informatie tonen. Denk aan het laatste nieuws, maar ook verkeersinformatie, openingstijden, dagaanbiedingen, evenementen en belangrijke mededelingen. Een alles-in-één oplossing.

  3. 3

    Resultaat

    In samenwerking met onze partner Heuvelman, die verantwoordelijk is voor alle hardware worden de schermen aangestuurd met onze software. Op strategische plekken op verschillende locaties wordt content getoond die relevant is. Van wayfinding tot aan advertenties alles op het juiste moment op de juiste plek en op maat. Mede dankzij onze oplossing heeft het WTC voor haar kantoorruimtes een bezettingsgraad van meer dan 95%.

Hoe gebruiken ze het?

Interactieve plattegronden

Door een slimme koppeling met het facility management systeem geven de interactieve plattegronden aan waar je wat kunt vinden en doen.


Wayfinding

Met intelligente wayfinding worden bezoekers vanaf de parkeerplaats, in de lift en bij de verschillende vertrekken naar de plaats van bestemming geleid.


Infotainment en advertising

Middels gerichte advertenties en informatie over diensten en services van het WTC wordt het verblijf van bezoekers veraangenaamd en stimuleert dit de verkoop van producten.


Duurzaamheid

Energieverbruik en besparing van het WTC en haar bezoekers wordt live weergeven. Schermen kunnen automatisch uitschakelen bijv. bij afwezigheid bezoekers.


Welke voordelen levert dit op?

Verhoogt klanttevredenheid

Door excellente service met behulp van narrowcasting creëer je een 9+ ervaring voor je klanten.

Stimuleert verhuur

Narrowcasting draagt bij aan meer dan 95% bezettingsgraad van de verhuur van kantoorruimtes. 

Creëert bewustwording

Met het programma 'Think Green' voert het WTC een duurzaam beleid. Narrowcasting ondersteunt hier in.

Verkort wachttijden

Geen lange wachtrijen meer bij de receptie. Bezoekers worden op het juiste moment geïnformeerd.

Gerelateerde case studies