Viecuri Medisch Centrum

Viecuri Medisch Centrum

VieCuri Medisch Centrum is een topklinisch ziekenhuis. VieCuri gelooft dat patiënten zich beter voelen en sneller herstellen in een omgeving met hoogwaardige zorg én gastvrije medewerkers. Daarom steken zij veel energie in het blijven verbeteren van deze belangrijke aspecten.

Verhoogt patiënttevredenheid. Met een gemiddeld score van een 8,4

78% meer bewustwording bij bezoekers dankzij actuele campagnes over gezondheid

Verkort wachttijd aan de balies met 34%. Hierdoor houden medewerkers meer tijd over.

Medisch Centrum Viecuri
  1. 1

    Vraag

    Prisma-IT is gevraagd om een compleet voorstel aan te bieden voor het leveren, implementeren en onderhouden van een narrowcasting oplossing die voor alle bezoekers en medewerkers op een persoonlijke en eenvoudige wijze ondersteuning biedt in de gastvrijheid van het ziekenhuis.

  2. 2

    Oplossing

    MEDI SIGN van Prisma-IT, onderscheidt zich op het gebied van narrowcasting door haar complete aanbod voor de Nederlandse gezondheidszorg. Onze software heeft een aantal specifieke functionaliteiten die alleen voor deze markt ontwikkeld zijn zoals de koppeling met diverse zorgapplicaties en een artsen uitloopmodule. Met onze MEDI SIGN software zijn wij de grootste aanbieder van narrowcasting in de zorg sector voor ziekenhuizen, zorggroepen, apotheken, sportmedische centra, fysiotherapeuten, huisartsen en tandartsen.

  3. 3

    Resultaat

    Door het Medi-sign narrowcasting platform zijn bezoekers en patiënten van het Viecuri Medisch Centrum beter op de hoogte van de wachttijden. De wachttijden aan de balies zijn verkort met meer dan 30%. Medewerkers houden zo meer tijd over voor andere werkzaamheden en kunnen zich richten op een gastvrij ontvangst.

    De wachttijd wordt daarnaast veraangenaamd door de inzet van ‘wachtverzachters’ op 40 verschillende schermen in de wachtruimtes op de poliklinieken. Met behulp van een koppeling met een klantbegeleidingssysteem weten patiënten precies wanneer zij aan de beurt zijn.

    Dankzij de inzet van de narrowcasting software van Medi-sign is de doorstroom van ruim 109.000 patiënten verbeterd, het wachten veraangenaamd en de gastvrijheid verhoogd.

Hoe gebruiken ze het?

Opvolgsysteem

Patiënten die aankomen op de polikliniek kunnen dankzij het opvolgsysteem zien wanneer zij aan de beurt zijn.

Lees meer
Delaymanager

Met behulp van de delaymanager kunnen de patiënten de uitlooptijd en reserveringsdtijd zien op de schermen.

Lees meer
Zorg informatie via thuisarts.nl

Via een koppeling met thuisarts.nl kunnen de schermen de meest actuele zorg informatie tonen die voor die polikliniek relevant is.

Lees meer

Welke voordelen levert dit op?

Verhoogt tevredenheid

Door de extra service die geboden wordt met narrowcasting, verhoogt het Viecuri Medisch Centrum haar patiënten- tevredenheid.

Verkort wachttijd aan de balies

Dankzij de geïntegreerde uitloopmodule en een slim opvolg systeem houden medewerkers meer tijd over voor andere werkzaamheden.

Stimuleert bewustwording

Met actuele campagnes over gezondheid en preventie help je patiënten bewuster te leven en voorkom je onnodig bezoek.

Patiënten minder gestrest

Door het voorstellen van het aanwezig personeel, het managen van de wachttijd komen patiënten minder gestrest bij de arts.

Onze andere klanten uit de zorg