Zaan apotheek

Zaan apotheek

Het Zaans Medisch Centrum heeft een eigen apotheek: de ZaanApotheek. Hier kunnen patiënten vanuit het ziekenhuis snel geneesmiddelen ophalen. Het team van de ZaanApotheek bestaat uit 4 apothekers, 22 apothekersassistenten en 1 bezorger.

Verkort wachttijd aan de balies met 34%. Hierdoor houden medewerkers meer tijd over.

78% meer bewustwording bij bezoekers dankzij actuele campagnes over gezondheid

Verhoogt patiënttevredenheid. Met een gemiddeld score van een 8,4

Zaan apotheek
  1. 1

    Vraag

    Prisma-IT is gevraagd om een compleet voorstel aan te bieden voor het leveren, implementeren en onderhouden van een narrowcasting oplossing die voor alle bezoekers en medewerkers op een persoonlijke en eenvoudige wijze ondersteuning biedt in de gastvrijheid en service van het ziekenhuis.

  2. 2

    Oplossing

    MEDI SIGN van Prisma-IT, onderscheidt zich op het gebied van narrowcasting door haar complete aanbod voor de Nederlandse gezondheidszorg. Onze software heeft een aantal specifieke functionaliteiten die alleen voor deze markt ontwikkeld zijn zoals de koppeling met diverse zorgapplicaties en een artsen uitloopmodule. Met onze MEDI SIGN software zijn wij de grootste aanbieder van narrowcasting in de zorg sector voor ziekenhuizen, zorggroepen, apotheken, sportmedische centra, fysiotherapeuten, huisartsen en tandartsen.

  3. 3

    Resultaat

    Dankzij het Medi-sign narrowcasting platform zijn bezoekers van de Zaan apotheek beter op de hoogte van actuele informatie rondom wachttijden, bezoekersinformatie en alles wat relevant is om de wachttijd te veraangenamen en zo kort mogelijk te laten zijn.

    Door de integratie met een slim opvolgsysteem kunnen bezoekers zien wanneer zij aan de beurt zijn. De getoonde informatie wordt allemaal keurig in de huisstijl van de apotheek getoond en medewerkers kunnen middels een eenvoudig beheeromgeving de informatie up to date houden.

    Voor de Zaan apotheek hebben we speciale templates ontwikkeld die ervoor zorgen dat de informatie keurig over alle 4 de schermen aan elkaar in 1 geheel getoond worden.

Hoe gebruiken ze het?

Wachtverzachters

Om de tijd in de wachtkamer zo aangenaam mogelijk te maken maakt de Zaan apotheek gebruik van 'wachtverzachters'.

Lees meer
Zorg informatie via thuisarts.nl

Via een koppeling met thuisarts.nl kunnen de schermen de meest actuele zorg informatie tonen die voor die polikliniek relevant is.

Lees meer

Welke voordelen levert dit op?

Verkort wachttijd aan de balies

Dankzij de geïntegreerde uitloopmodule en een slim opvolg systeem houden medewerkers meer tijd over voor andere werkzaamheden.

Verhoogt tevredenheid

Door de extra service die geboden wordt met narrowcasting, verhoogt de Zaan apotheek haar bezoekers- tevredenheid.

Stimuleert bewustwording

Met actuele campagnes over gezondheid en preventie help je patiënten bewuster te leven en voorkom je onnodig bezoek.

Onze andere klanten uit de zorg